typ onödig dag..

min religions lärare va sjuk tydligen, har ba 2 lärare på tisdagar, 4 lektioner. så gjorde inge då, behövde hjälp med bokslutet på uf lektionen, läraren höll på med en grupp i en och en halv timme? herregud. vi är ju många företag i klasserna liksom...
så tog 11.10 bussen hem till pappa, drog och sola och gymmade :) as skönt!
sen hämta jag min bil, och sen blev det speedway, efter det hem hit till mamma igen. och plugga lite mer, har prov imorgon, i turism vilket är okej då jag tycker det är kul.

imorgon tror jag att jag ska sova till 8, börjar 9.35 men räcker att jag kommer till banken vid 10 då de öppnar. sak avsluta kontot vi har där med företaget. har ju mitt iv val från 14.30 till 16.40 slutar då så kan ju inte åka hem tidigare.. eller kan kan jag men vi får se hur jag gör.

nattiiii (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0