torsdag,

gick upp vid 9, kunde inte sova längre. vaknade först vig 6 åså. när jag klev upp hade jag jätte ont i huvudet och har blivit halvt förkyld :( hoppas de inte blir värre bara. drog till hallsta vid 10, man blir klar as fort om man inte fixar sig har jag märkt. hah, logiskt. lämna in bilen, har bakat 2 olika sorter, ska nog ha 7 sorter på min student i think. har pluggat en del också, ska nog fortsätta snart. kom precis hem till mamma, de är visst nå fel på nån ventil i bilen, men lampan lös varken dit eller hem nu vilket är bra. en ny kostar typ 1600, inte för jag betalar men serva ju den igår och detta hände precis efter? hm. kan ju undra vad de gjort.

aja nog om de, cyya later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0