onsdaagh

gick upp vid 8, vaknade först vid 6 å va typ pigg. fixade mig och körde till skolan vid halv 10. gjorde turism prov på 2 kapitel, gick helt okej. började jobba lite med turism arbete, ska redovisa nästa vecka får nog fortsätta hemma om jag får låna brors dator dvs å de sak mycket till innan han flyttar på sig..
sen vare iv-val, segt men inte långt kvar nu, tänk positivt! måste lämna in min bil imorgon igen för de är en lampa som tänds när motorn blivit varm och inte slocknar så de är nått med motorn :s så man ska helst inte köra långt men gör jag ändå.

bjuder på denna (;


Kommentarer
Postat av: Maia

åå fint hår du har :)

2010-06-10 @ 21:02:11
URL: http://mmaaia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0