me want!

jag måste köpa mig ett par paljettshorts, så snyggt ju ;) tänkte köpa ett par redan i höstas men blev inte så, tänkte att jag kanske kunde ha dom under min andra studentklänning jag ska ha på kvällen sen då min klänning är så kort. och paljettshortsen är ju tajta och ganska korta så.
blir att springa runt i affärer på jakt efter dessa nån gång denna vecka, hoppas de finns i affären!
redovisning i turismen imorgon, gjort bildspel på typ 20 sidor typ 4 ggr så mycket som de andra. ska nog improvisera lite från bilderna, om jag inte hinner skriva ut anteckningarna och gå igenom lite snabbt imorgon. kan ju inte stå och läsa från ett papper. BIG nohnooh!
                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0