turism (y)

åt grekiskt på restaurangen, sååå gott :D loove it. sen körde jag hem och hade mitt körkort hemma, smart där. nu har jag precis pluggat klart, gjort de sista på turism uppgiften som vi ska redovisa imorgon. det är sista uppgiften inom turism och marknadsföring. hoppas på ett mvg. hihi. sen börjar vi med sista kursen inom turism, TURNAKUMIN. om ni nu vet vad det står för? ;)
nä nu ska jag göra annat, måla om naglarna kanske. btw så kom mitt paket idag :D wie
vad de va får ni se sen när jag tagit bild.

nån som hänkar med till magaluf eller? jag viiiiill dit! vore så najs för er som vet vad som händer där (;
vill till thailand också nån gång. men magaluf. awesome






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0