still hurts..

har fortfarande super ont i halsen fast jag knarkar strepsils, (får ju ba ta tom varannan eller var tredje timme..) har druckit te också men känns inte bättre :( vill ju inte bli sjuk nu när jag ska åka iväg snart.
imorgon ska vi på rättegång med klassen, det ska faktiskt bli väldigt intressant :) liksom det är ju hur seriöst som helst på fullaste allvar. och man får inte skratta jag kommer säkert göra det, omg.. aja de läser sig nog !
sen ska jag hem till mamma, ta bilen och hämta henne å hennes sambo som vart på kryssning :) sen bär de av hit till pappa igen vet dock inte vilken tid de får vi se.

ha en bra dag imorgon allesammans ifall jag inte hinner blogga mer :)

typ nått liknande skulle jag tro att det ser ut, lite större kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0