stäääddags !

godmorgon,
gick upp vid 9 idag! vaknade några gånger inatt, känns verkligen inte som jag har lov.. :/
men men, kom precis ut ur duschen, att det alltid kan va såå skönt?
så nu ska jag stäääda mitt rum, duktig jag är eller vad? (a)

jag kan knappt fatta att jag har körkort, men de är så skönt, wiho ;D (förlåt för tjatet)
men ni vet/kommer känna det själva sen.
pappa undrade om jag drömde om att jag körde med armbågen utanför rutan, haha
jag ba eh nej, men i sommar lär man ju åka runt å glida ;) haha

ge mig sommar nu! har faktiskt på mig shorts och linne, måste ju passa på när man bara är inne
detdär rimmade ju, kanske borde bli poet.. ? ;) haha

men vi hörs senare måste börja städa nu, ni får ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack :D

2010-03-03 @ 17:32:36
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0