scaaaary!!

va nån som ringde nyss å sen la på, så sökte jag på numret så visade de sig vara i malaga i Spanien! sen när jag kolla på en annan sida va de i Bjurträsk typ. sen googla jag på det, fick se artiklar om där polisen sagt att man inte ska ringa upp, då de hoppas att man ska göra det för man kan få en dyr räkning.. så de e några som bluffar å de läskiga e att jag kände igen numret från förut, alltså måste dom ringt förut nån gång. fett scary.. 
svara inte om 0914-52 18 70 ringer !

http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article351324.ece 




imorgon blire sthlm, ska på mässa med turismklassen :) ska bli fun, får sovmorgon, wiho
sen vet jag inte om de blir shopping eller så efteråt ;) nä ska nog börja röra mig mot sängen nu, dröm sött (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0