pluggpluggplugg

rättegången idag var faktiskt väldigt intressant :) skulle själv kanske inte direkt gilla att en skolklass sitter och lyssnar och kommer dit helt oförberett typ. idag slutade jag vid 11 men måste va kvar för har möte halv 3. är i tigninden idag, helt sämst bild skäms ju...
hoppas jag hinner med 3 bussen hem till mamma sen, ska ju ta bilen och hämta dom senare :)
jobbar med mitt projekt nu så sja ner till turistbyrån tänkte jag, har lite frågor till dom så hoppas dom har tid. ska även kolla efter guidebok, får pengar av skolan för den sen ;)
                          
                       

nu måste jag kila, hare braao ! :)

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0