hemma, och vetni?

kom precis hem från sthlm :) har vart och handlat mat
fast det finns typ 10000 affärer närmare, haha men roligare med större ;)
hann inte blogga när jag kom hem från gymmet, för käkade och fixade därför
det var iaf fett skönt att gymma, som jag längtat! haha va ba tvungen att köra hårt :)
hela överkroppen, massa kondition osv. va faktiskt där i 2 timmar, så känner mig iaf lite duktig 
bara stänga allt ute, vilket är skönt, inte behöva tänka på nått i stort sett förutom de man gör :)

men vetni värsta scary saken ?
en gubbe (eller ja han va typ 40? och tjock) aja, han satt vid en maskin när jag gick in i hantelrummet
sen när jag kom ut därifrån, va kanske där 45 min. så satt han fortfarande på samma!
först såg det typ ut som han inte andades, men det gjorde han. asså han typ sov???
då ba eh, ofta man somnar på gymmet där det är hög musik osv ? han måste haft nått fel?
ramla när han skulle gå iväg gjorde han också, fick typ värsta bråttom när hon som jobbar där väckte honom

så nu vet ni det! ska nog se film snart i think :) cyah,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0