har halsfluss :(

har så himla ont i halsen :( va till läkaren idag, fick tid vid kvart i 7, då de tar emot de som e lite akuta typ. fick reda efter 5 min att jag hade de när en tagit prover i halsen. man brukar ju ha vita prickar eller så e man jätte röd som jag. så pratade bara lite med läkaren typ, han kollade och jag fick tabletter tog 2 nu ikväll istället för 1 så blir jag frisk fortare. dom e typ som 2 alvedon rätt stora, så ska man svälja dom när man redan har as ont i halsen.. ska iaf hämta ut mina tabletter imorgon å hoppas jag e frisk inom några dagar vilket han sa.

imorgon slutar jag halv 12 typ, har redovisning i turism bara typ. sen blir de lite plugg och fixa lite ärenden. ska packa mer ordentligt då också :)
ska försöka somna tidigt vaknade ju flera gånger inatt av att jag hade så himla ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0