halsfluss ? :(

känns som jag har det då de gör as ont när jag sväljer, när jag pratar också. kan typ inte äta, man vill ju inte göra det när de gör så ont som det gör.. ska nog försöka få  en tid hos läkaren imorgon för att kolla, åker ju iväg snart så. idag känns de som jag åkt massa buss! vilket jag har, åkte ju hem till mamma efter skolan, sen hämtade jag dom i rimbo. råkade bara köra 120 på 70 väg ;) OOPS
kom hit vid halv 8, har duschat å ska snart måla på naglarna, kanske platta håret om de hinner torka. är så trött också så ska försöka lägga mig i tid ikväll.


mamma hade köpt nya kläder till mig och en parfym :D bild kommer senare !

                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0