gymmade gratis igår ;)

har nyss kört och handlat, dock följde pappa med, tror han är rädd om bilen?
har ju trots allt ändå körtkort. men iaf jag är så himla trött, måste försöka somna lite tidigare idag.
vetni vad som hände igår på gymmet? jag drog mitt kort, men de kom aldrig nån lapp, så jag ba nähä typ. sen såg jag de stod att mitt kort gick ut den 6de, va ju den 8de igår. va ingen i receptionen så jag gick upp till gymmet, mötte han som jobba där å han ba gick det bra å logga in? jag ba jaa. sen kom han upp till gymmet, trodde han typ skulle säga åt mig eller nått, hade redan förberett vad jag skulle säga.. haha. men som tur va så sa han inget, så jag gymmade gratis igår! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0