BYE BYE SWEDEN!

drar mot varmare breddgrader ;) nu är allt packat å klart, eller iaf de mesta ska bara lägga ner lite saker jag ska använda imorgon bitti. asså 15 kg är ingenting, först hade jag 23 men e nere på 13-14, vill ju kunna köpa nått där också å man får bara ha 10 kg i handbagaget och jag har 9. shit vill inte betala övervikt har typ packat om 1000 ggr. inge bra med stor väska.. liksom man kan ju inte lämna nått hemma ifall man ångrar sig sen?

ska plattta håret nu å fixa naglarna, vet inte hur det blir med bloggandet dock.. ska försöka få in några inlägg så ni är uppdaterade :) annars, ses om 3 veckor!

min nya resväska är ju liiiiite större än min gamla ;) + min nya handväska ser ni :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0