1 lektion, yey

rätt soft dag idag, började mitt nya och sista iv-val eveer. men de e ju värsta hårdkörningen där :o rita av 3 saker idag i olika perspektiv å syftning ba tja. haha men men! sen skulle jag ha religion med läraren kom aldrig, så slutade vid 12, fast stannade kvar och jobbade med mitt projekt :) så tog 3 bussen hem, rätt skönt iaf. så blir nog att stanna efter skolan imorgon med, vi 4 ska göra vår pp together :)

mamma tog inte med sig väskorna hit från pappa så kan inte packa upp eller duscha, då mitt silver shampoo ligger i väskan.. ska nog köra bil ikväll med så blir väl att fixa allt vid 9, segt för hinner ju knappt fixa håret då ordentligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0