whaaats up

idag åkte jag in vanlig tid till skolan, märks att det inte är så långt kvar då det är lite folk på bussen. vi turism klassen åkte på en skärgårdstur till lidö och fejan, fejan har god mat och var lätt finast! blåste dock mycket men var ändå sol och trevligt. fick färg ;) syns i ansiktet. hade inget smink på mig idag, fick höra av flera stycken att jag är jätte fin utan :)

nu ikväll har jag kollat lite fotboll, herrarna i hallsta spela. sen nu har jag duschat och tagit hand om mig själv lite ;) behövs ibland. imorgon ska jag och bror till uppsala för mer shopppiiing! <3 jag som egentligen inte ska shoppa då jag redan gjort det denna vecka och har en hel klädhög jag inte använt eller tagit bort prislappen på, men men..
sen blir det hem till kusin som tagit studenten idag fuskisen.. så vet inte riktigt när jag bloggar för ska hem på kvällen till pösis :) 



       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0