STUDENTEN IMORGON :D

wihooo! gick upp vid 9 idag, åkte in till skolan vid 11, skrev på lakanet, gick runt i 2 timmar för halv 2 fixade jag mina naglar :) blev bra. nu ska jag packa, ska åka till pappa efter maten. ska duscha också sen kl 8 kommer en frisör hem till mig och fixar mitt hår, klipper in löshåret och lockar det (tror jag ska ha lockar längst ner). :) har köpt regn pncho idag för det ska ös regna imorgon vill inte det :( det som är så soligt och varmt idag! så får hoppas på det bästa. om jag ska va med imorgon på champagnefrukosten vid 7 måste jag gå upp typ 4.. tror inte jag kan blogga mer nu i helgen, kommer ha fullt upp imorgon ;)
 aja vi får se, ha det bra så länge!  :)


              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0