home

kom hem igår kväll från skottland. det var mys/skojj att va där :) dock hade jag feber hela jag kokade :( och så ont i halsen så jag knappt kunde svälja.. kändes som jag fått tillbaka min halsfluss. började med att frysa massor söndag kväll sen frös jag konstant måndag&tisdag fast det var varmt ute. eller så svettades jag. men som tur är så mår jag bättre idag så jag behöver inte gå till läkaren. har knarkat strepsils och alvedon + varmvatten med halstabletter i.
köpte en parfym igår eller ja mamma betala ;) chanels chance luktar SUPER GOTT :D tror jag kommer få den i födelsedagspresent men vill ha den nu. är nog ingen idé jag lägger upp bild på den.
men ha de gött :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0