Jan. 8, 2010

godeftermiddag, tihi
nyss betalade jag en räkning på internet
så stor jag känner mig :o haha
dock blev jag ju x kr fattigare..

plus ska ju köpa min söta kamera snart också

å jag har sån träningsvärk i armar å rumpa från igår
fast de e typ skönt, då har man gjort nått vettigt iaf!
plus nu så fryser jag massa, om mina händer framför allt
hatar att jag fryser så lätt om dom, stackars mig :(
de e fett jobbigt.

liksom förra vintern hade pappa inga vantar på sig
när vi va på hockey, det hade jag
ändå hade jag kallare händer än honom, då ba okej? :s
helt creapy ;o
uppfinn typ element i vantarna? uh
undra om man tjänar mycket cash på de? ;)


~ xoxo,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0