Jan. 4, 2010

tjahtjah,
nu har jag precis kollat på yes man
hihi, den va bra å lite skojj ibland :)



dock började kolla på den vid typ 8 halv 9 nu e kl över 12
men de e så mycket som dykt upp imellan
som gjort så jag inte kunnat kolla :o
hur det kan gå när man har 2 mobiler å e poppis.. ;) haha

så nu sitter jag typ å kollar kanada-schweiz
då kanada leder med 3-1, dom borde leda med mer?
funtar på å kolla sverige 3 inatt ;) som e bäst!
men vet inte om jag pallar, e typ trött
plus de går typ repris? dock inte lika kul då men men
kan inte sova alltför länge imorrn, ska liksom iväg
vad jag ska göra skriver jag senare.. ;)

å så e jag såå hungrig!
inte ätit nått sen typ halv 3..
aja, skriver inge mer nu för då blire för långt
å då orkar ni inte läsa ;o haha

sweet dreams,, (;

~ xoxo,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0