Jan. 31, 2010 ÄNTLIGEN

Jupppp, jag köpte min rosa söta kamera idag :D wiho :D
(den som är på bilden på förra inlägget)
har inte testat den än då mina laddningsbara batterier jag köpte till
måste laddas x antal timmar först. köpte ett minneskort också :)
så får plats med typ 3000 bilder, tycker det räcker !
blev dock x kronor fattigare..
men lovar de blir fler pics nu på bloggen ! (y)

när vi skulle åka hem blev de typ låg kylarvätskenivå vi ba shiet
så där stod vi (inte på motorvägen) haha, men vi visste att de inte va nå fel!
liksom vi har ju haft teori, dah ? ;)
men de funkade sen som tur va, de va inge större fel direkt ;)
sen skjutsade cetey hem mig, så har precis lagat mat
är ju hemma själv så, men är faktiskt duktig (a)

ska packa snart, funderar på en dusch också, vore skönt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0