Jan. 3, 2010

heey,
som ni kanske märkt så har jag typ
glömt bort att de är nytt år å månad
på vissa inlägg! såg det igår
liksom hade skrivit dec, å 2009
haha fail, i know (a)
men verkar inte va nån annan som märkt det?
nä ni kollar väl på nått annat? ;)

idag har jag vart först i täby
sen i sollentuna, stinsen
köpte lite saker (behövliga saker) (y)
bla. ny träningströjja ;) 2 saker till min dator
hihi, denhär fast en rosa ofc *:
måste ju hålla datorn ren från allt damm!




sen denna, så min dator inte får massa fula repor
plus den ger datorn ett nytt utseende ;) hihi
fast typ längtar utomlands pga den!
följ med mig nån? ;)





å ikväll äre jvm igen, awiiie ;D

~ xoxo,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0