Jan. 29, 2010

hey.
nu har jag typ bestämt att jag ska beställa min kamera på måndag
tänk så mycket roligt man kan ha med den ? (;
idag har jag typ gjort massa duktiga saker,
förutom de jag skrev tidigare så har jag
städat mitt rum, diskat osv, ska plugga snart

vill ha sånna här skor, har fastnat mest för dom första
men klacken e typ 11-12 cm på sånnahär skor fatta lång jag blir då..
men de ju så snyggt med sånna skor
varför ska jag va så lång å ha stora fötter? villhavillhavillha!

hur tycker ni jag ska göra.. ?
det är snyggt, men kommer typ bli typ 1.90, värsta jätten typ..
kan man typ operera bort några cm av sig själv och fötterna?
de vore ju nått, kanske typ kan skicka in förslag att dom borde uppfinna de? (;

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0