looong time agoo..

va hur länge sen som hellst sen jag va inne här sist.. har bara inte haft tid, mycket som hänt/händer i mitt liv. men tiden som gått sen senast har vart helt underbar. är tillsammans med världens underbaraste kille nu, snart 2 månader med älskling <3
denna sommaren har verkligen gått fort! jag har träffat kompisar, jobbat (jobbar fortfarande) vart i gävle vääldigt mycket, haft det helt underbart helt enkelt :) + jag fyllt 19!
jag och pösis har bokat resa till maggan (magaluf) :D så svi åker den 3 september. LÄNGTAR!
kommer bli as najs, hur kul som helst :) <3
igår när jag va och shoppade beställde jag en iphone 4 så om några veckor får jag den :) längtar efter den också!
har shoppat gaaalet mycket senaste tiden, 4 gånger blev de förra veckan, och då va de inte lite saker jag shoppa!
nä nu ska jag dra iväg och sola, vill ha lite färg till james bond festen på lördag ;) + mer till jag åker till maggan!

bjuder på en bild, har på mig as söt tröjja jag köpte igår! ;D

         

         

Kommentarer
Postat av: Srbe2

Om du ser detta, hör av dig till mig på [email protected]
Frysta pepparkakor, rymdkompis!

2012-09-26 @ 11:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0