bestallt (y)

nu har jag bestallt min studentklanning :D provade den forst har men fanns bara 2 kvar, inte min storlek sa bestallde hem nu fran topshop. har hittat massa klader jag vill ha, men forsoker att inte handla sa mycket kopte ju klader har forra helgen. idag har vi varit har en vecka, idag ar det soligt och varmt. all sno som kom i forrgar har smallt bort som tur ar. lovar det var snokaos i forrgar. man ba eh shit.. vi va lediga idag men gick anda upp halv 8 for Liz akte runt med oss pa sightsing, jatte fina stallen. vi kopte biljett till edinburgh castle idag och gick runt dar inne.
ikvall kanske vi gar ut i penicuik dar vi bor (uttalas penikuk) fun. kan inte dricka natt da jag gar pa penicilin..
ska upp klockan 6 imorgon ocksa da vi jobbar hela helgen, lediga 1 dag pa hela veckan.. sen jobba mandag med. na nu ska vi ata pa restaurang. cya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0