Okt. 6, 2009

Helluuu.
ja som sagt idag hade jag min första körlektion, asså snacka om nervös jag va!!
shit asså ;s så nervös har jag inte vart på länge. vet att de är ju egentligen inget att vara nervös för, jag ska ju lära mig köra därför jag går där, klart jag inte kan allt, men de är ju trots allt första gången.. men de gick faktiskt rätt bra :)
första gången jag körde stadstrafik, trafikljus å massa, inte blivit att jag kört de tidigare, men ja.
hela tiden ba; - sväng höger, nästa vänster, vänster igen, stanna i backen, växla ner, upp, bromsa du kör för fort, haha asså fick köra i massa backar, där de va korsningar typ precis efter backen å massa, liksom första gången jag kör ju så lite konstigt att jag fick göra de, men de gick väl rätt bra iaf faktiskt, skönt att den första är avklarad :)
har nästa lektion om en vecka, tror inte jag kommer va lika nervös då iaf, för har haft Uffe (liknar en igelkott typ, å har skön humor haha) tidigare på teorin, så vi snackade rätt mycket hela tiden så kändes bra ;)

å min cp huvudvärk vill inte försvinna, asså fett dryyyyygt! får nog ta å kolla upp detdär.

nyss så va jag ute å körde lite igen med mamma, va å hämtade sebbe, så har nog kört tillräckligt idag ;d

å snart blire da dusch *;

här kommer då en bild på min bil som jag ska glida runt med sen, om ni har tur kanske ni får åka med ;)



~ xoxo,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0