Okt. 5, 2009

Heey!
dålig uppdatering; - jag vet. men har vart hos pappa, därför.
jadu.. i veckan så har jag vart i skolan som vanligt, gymmat mån, ons, fre, de är såå skönt !
skulle gymmat i söndags också men fick inte för jag har haft fett ont i huvudet konstant sen i fredags, å de blev ju inte direkt bättre av att jag gymmade i fredags, men men, smällar man får ta.
i tisdag så drog jag å "cet" till sthlm, först till täby å fixa en grej ;) sen drog vi vidare in till stan. där jag köpte nytt löshår :D:D awiiie, äntligen !!
i helgen har jag vart med kompisar å shoppat, så kan man väl sammanfatta det :)

och imorgon har jag min första körlektion, wish me luck !

slänger in en bild på hur jag ser ut med mitt nya hår också, ånej jag blundar inte ;)




http://www.youtube.com/watch?v=AYEy6NA9PsI&feature=fvw  så sköön!
"dang, use a sexy fridge" (; hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0