Okt. 26, 2009

helluu.
har gjort i ordning mig för en stund sen så sitter här med musik och är lite social med folk.
mår väl sådär, ont i huvudet, halsen, känner mig seg, fortfarande lite förkyld osv.
fett seeegt! bota mig nån? ;o
hihi. ska väl åka till pappa snart, eller lär väl bli efter jag ätit lite.

senare ikväll ska jag till tessan som fyllt 18 :) det ska bli trevligt!

imorgon blire en sväng till sthlm, har "möte" angående en sak,
sen efter det får vi se vad som händer ;)

kommer dock inte kunna blogga så mycket denna vecka, men ska försöka göra mitt bästa å få in några inlägg.
nått kul som händer på söndag är att jag ska kolla på brynäs-färjestad :D
nån mer som ska dit? eller kanske bor i gävle? hör av er då ;)
åker dit redan på lördagen, blir väl lite shopping, skulle vilja ut på krogen ;) men vi får se hur det blir.

ska nog till gymmet imorgon, ska bli så skönt! så hoppas jag mår bättre då.
får se vad som händer de andra dagarna ;)


men vi hörs, hare gött!



en muppig cambild på myself å en från lördag, står i högra hörnet i typ turkost å svart handväska för er som inte ser å (pratar,dansar)? men nån/några?;)

~ * xoxo `


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0