Okt. 25, 2009

Tjaah allihopaa !
Sitter här å kollar på Brooke knows best, såå bra!
kom nyss ut från duschen, så skönt att duscha när man vart ute å röjt kvällen/natten innan,
man känner ju sig så fräsch ;) 
ja för igår drog jag, becca, emma, tessan å mimmi till viperroom (blå klubben)
sååå kul det va :D kss kss? njae är ingen katt som några verkade tro ;) fnisss
höhöö, fett najs de va asså ! blir lätt att dra dit flera gånger ;)
vad som hände riktigt tänker jag inte ta å berätta ni blir ju bara avundsjuka då, man såg ju liksom alla kolla på mig när jag ägde dansgolvet ;) 
å vissa trodde ju dom hade nån chans men ikkeee!
men iaf måste ju tänka på vilka som läser min blogg men ja kul hade jag iaf ;)

va dock tvunga å dra vid 1.45 för då stod vår taxi utanför å väntade på oss, palla åka buss liksom, nä? ;)
fint folk drar när de är som roligast för de är då man blir som mest saknad! haha.
(som buss chauffören sa till mig i veckan när jag kom till bussen 7.48 när den ska gå 7.47, han ba ju senare på dagen desto finare folk så alla hörde) stämmer ju? ;)
men ja så sjukt ont i fötterna jag hade! (ja klart jag hade högklackat de är ju snyggast ;)
men somnade väl sen tillslut vid halv 4, halv 5 om man inte ställt tillbaka klockan vid 3, men då hade man ju 1 timme till godo kan man ju säga ;) har inte sovit så många timmar inatt dock men men.

lägger nog in en bild sen när dom kommit upp, den som väntar på nått gott... ;)

idag blire väl tare lugnt, övningsköra lite kanske, om de nu är så bra dagen efter? vad vet jag ;)
men men cyaaaaaaaa!


~ xoxo,




Kommentarer
Postat av: moxiL

Ofta du ägde dansgolvet då? :s

2009-10-25 @ 20:11:21
Postat av: -.-

palla på ute på landet. viperroom e ingen status att gå på..

2009-10-25 @ 23:24:59
Postat av: Anonym

palla va så fega å inte skriva sitt namn??

å man måste ju testa lite olika för å se hur de är?

2009-10-26 @ 14:35:15
Postat av: jesper

Måsta man ha status?

2009-11-02 @ 17:15:15
Postat av: Anonym

jesper vem?

2009-11-02 @ 17:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0