Okt. 22, 2009

Tjuuuhu.
jadu tänkte skriva lite om hur min dag sett ut.
den började med att jag gick upp typ 6.15, pallaaa. 
(ja tydligen för jag måste de för att hinna)
eftersom jag skulle till min apu idag måste jag åka till hallsta först,
för att sen ta bussen därifrån å den går liksom kl 8.
va i uppsala efter 9, idag fick jag göra det "vanliga" + lärde mig larma av osv :)
sen tog jag 17.15 bussen till rimbo, bytte till den hem till mamma, hemma typ 7, åt, duschade m.m. å nu sitter jag här.
och idag fick jag fett ont i fötterna! stackars miiig. 
tänk er själv att gå konstant från 9-17, (undantag då med 15 min på lunchen idag, för resten av tiden ägnade jag ju åt att gå i lite affärer, handlade massa smink osv) *: 

å på lördag blire utgång i sthlm! :D
nån mer som ska ut då eller? ;)
kommentera isf eller nått så blire ju skitbra ;)

nä det får bli ett kort tråkigt inlägg idag typ, ska upp samma tid imorgon som idag, så kan inte va uppe alltför länge.
skriver mer imorgon om jag har tid dvs,
tihiii. imorgon blire uppsala igen, kom gärna å hälsa på vettja ;)



~ xoxo,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0