Okt. 21, 2009

Tjaabaah.
Nu hade jag faktiskt lite tid över å skriva :o tro de eller ej.
men har precis käkat, (jätte intressant jagvet)
va hemma vid halv 6 från skolan, fett jobbig dag! har gjort såå himla mycket
gör knappt såhär mycket på 1 vecka annars liksom, haha.
jobbade på raster åde också, men va fett mycket som måste va klart denna vecka.
åja såklart man väntar in i det sista? ;)
har ju apu nu tor å fre så detta var min sista dag i skolan innan lovet :D wiiiie !

på tal om lov, nån som vill hitta på nått eller ? ;)

men nu ska jag väl inte göra alltför mycket, ska nog lira nhl 10 med bror snart (a) tihii

jag å my little cet hade vääärsta skojj idag i skolan! höll ju på å dö av garv, HAHAHA!
jo det va såhär att jag läste på en lapp inne på teknik där det stod typ designopén.
jag ba eeh vad är opén? :o men de skulle ju såklart stå open xD HAHA. ooops (a) 
nån tönt hade ju skrivit ett ´ tecken, haha fyfan vad vi garva asså, är man smart eller vad liksom ;)

men ska sluta skriva nu så ni inte ledsnar ;)

asså denna låt är såå braaaaaaa ! ni måste ju hålla med :D looooove it <3



~ xoxo, ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0