Okt. 11, 2009

Tjaaao !
vet dålig uppdatering igen, sry ! men har ba inte haft tid till å skriva ;o
men somsagt, i torsdags så började jag på min nya apu, Gina tricot i Uppsala :D den största av dom alla såklart ;)
det är as kul, verkligen, de som jobbar där är jätte snälla och trevliga :) får ju rabatt 20% när jag handlar också ;)
jag har fått "städat" massa, asså inte typ dammsuga åsånt ;) utan man går runt i butiken och viker ihop tröjjer åde eftersom alla ba typ lyfter upp å kollar men inte kan vika tillbaka ordentligt !
likaså klädesplaggen som hänger på galge, liksom folk hänger in dom på fel ställe, i fel färg, hänger inte upp ordentligt på galgen, heeela tiden. och rean ska man inte snacka om, när man städat klart där så allt hänger snygg åde, så typ 5 min senare ligger de på golvet å allt !
likaså i provrummen där lämnar ju folk kläderna kvar typ, ska aldrig mer göra de själv (nog för jag inte gjort de ofta men ja) eller hänga in på fel ställe där de inte ska hänga för jag vet hur drygt de är å gå runt å plocka.
sen är de rätt många som frågat mig om hjälp och råd åsånt va som är snyggt och de hjälper man ju gärna till med ;)
sen i fredags stod jag lite där vid provrummen själv å gav folk såndär nummergrejj så då är dom ju tvungna å ta med sig kläderna ut därifrån igen liksom, så då kunde dom inte komma undan ;) höhö.
kommer va där varje torsdag och fredag fram till jul så om nån har vägarna förbi äre ju ba komma in å hälsa vettja ;)

så har kommit hem vid 8 de dagarna, lite drygt kanske men vad gör man inte liksom.
å i torsdags va de en tant som kom och satte sig bredvid mig när jag satt utanför och väntade på att jag skulle börja, hon va en trevlig tant ! pratade om hennes man osv, han har haft den största hjärntumören i sverige typ, shit hemskt ! så han skulle opereras igen. dom bor tydligen utanför karlstad. wiiie.
och hon tyckte rent spontant sådär att jag skulle passa som reseledare, de va ju kul och höra när man typ vill bli de så ;D

hoppas ni orkar läsa blev lite mycket kanske med en gång ;)
men kanske hinner med ett till inlägg ikväll.
nä nu ska jag fixa lite, kanske ut och övningsköra snart, ska fråga mamma.


snart kanske ni ser mig där på reklamen ;) fnissssss










~ xoxo,
  

Kommentarer
Postat av: IknowUwantMe

Hehe låter som en toppen tant! Kan man få nummret?(a' lixom fnisss (:

2009-10-11 @ 20:33:34
Postat av: Anonym

vem? :)

2009-10-20 @ 18:27:48
Postat av: IknowUwantMe

Haru tantens nummer? ;D

2009-10-20 @ 19:45:43
Postat av: Anonym

nä ? hänger inte direkt med äldre

2009-10-21 @ 08:45:23
Postat av: Anonym

Du hade ju gangbang me henne? ;oo

2009-10-21 @ 21:02:55
Postat av: Anonym

vem äruu ? :)

2009-11-02 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0