Okt. 20, 2009

Heeey, long time no see? ;o
höhö, vet asså nu va de meeega länge sen jag skrev nått här, men jag har inte haft tid! :s
har så mycket för mig, vem vill inte leka med mig liksom ;)
men kan väl sammanfatta lite kort sådär för mycket text är ju liksom jobbigt å läsa, daah.
kan berätta lite vad jag gjorde förra veckan, haha omg!
måste bli bättre på å skriva, men ska ju köpa en "bloggdator" snart så då blire uppdatering 24/7 ;)

men förr förra helgen :o blev de faktiskt sthlm x2 fast de inte va tänkt, men ja vad jag gjorde där vill ni allt veta vah ;) men de får ni inte! höhööö

förra veckan så va jag ju hos pappa som en del (smarta) av er kanske fattat att jag är där varannan vecka liksom, men jag gymmade (som vanligt flera ggr i veckan, beach 10 här vettni ;)) 
jag va i skolan as usual, va på min apu, de va naaajs, köpte kläder i fredags :D wiiie !
alltid kul med nytt, asså vad skulle man göra om affärerna inte fanns? :s gud vilken hemsk tanke! :o
hihiii. i fredags blev jag mega förkyld, fett jobbigt, är det fortfarande :( stackars mig jag vet.

i helgen.. vad gjorde jag då, jadu de får ni INTE veta :D höhö, hemliiiis, liksom orkar inte få massa jobbiga frågandes personer efter mig palla de liksom? naaj (;

men igår gjorde jag nått skojjsiiit, jag kollade hockey, äntligen :D
Hallsta vann ju såklart över Östhammar med 5-3, wiho
fick inviga mina nya skor, å vinterjacka så de kändes bra, vet va ju snyggast på läktarn liksom ;)

plus pappa å jag kolla på bil åt mig, å jag fick provsitta, känns bra liksom vet ni kommer bli avundsjuka när ni får se min för jag ska minsann inte ha nån skruttig eller värsta töntig bil, nejnej ;)

och idag va jag å "cetplaywithmelikeapet" i täby, vi skulle fixa en grej till uf så nu rullar de på!
ni undrar säkert vad vi ska ha, avslöjar det kanske i nästa inlägg... ;)
å vi gick in i 3 butiken där, köpte min mobil därifrån gör ju oftast det, men mina hörlurar har liksom pajjat! nog för jag haft den över 1 år men ändå helt sämst. så skulle köpa nya, så när vi kommer in där står de 3 boys som jobbar där, å ba tjena brudar ! höhö ;) skojj vare, men iaf, de hade ett par hörlurar till min mobil, ena skulle testa om dom funka, så istället för å ba gå in på en låt eller nått så ringer han sin mobil? ba okej?! han fick ju mitt nr då jagvet, de va nog för han inte våga fråga ;)
men iaf de jag skulle säga va att JAG FICK DOM GRATIS! :D:D
dom kostar ju typ 200-300 men är man bäst så är man ;)
va snäll å köpte nhl 10 till bror också, så är nog därför jag får sitta vid hans dator ;D ja den är ju mycket snabbare än min. 

nu blev de massa text, men ni får pallra er igenom den ändå.
ska försöka hinna med ett till inlägg senare ikväll, så de inte alltid blir så mega långt.
aja, hare bra alla läsare!


~ xoxo ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0