Nov. 9, 2009

Heeey!
Sitter här i skolan, väntar på att cet ska göra klart en grej så passar på att blogga lite ;)
hann inte med det igår kväll, hade annat för mig. va tvungen att packa, plugga osv.
övningskörde lite igår med och det gick bra :)

matten börjar 11.50, sen äre svenska som gäller. redovisning, slutar tidigt idag, halv 3 :)
har haft iv-val nu de första 2 timmarna, fett segt de va de sög.
för de va 2 st som snacka, ena trodde ju hon va typ 12 å trodde typ allt va kul å att vi skulle skratta år det :s sajk.

idag efter skolan blire gymmet och sola :D
ska bli sååå skönt, snyggt när man är lite brun jue ;)

ska försöka blogga lite när jag är i skolan, kan ju typ inte de hemma hos pappa ju så.
men finns ju som sagt på nån av mina 2 mobiler ;)
mitt comviq nr finns på bdb, boobiiie ;)



~ xoxo,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0