Nov. 8, 2009

Tjuhuhuhuuu.
Asså shiet, dålig på att uppdatera i knooow !
hoppas ba jag hittar nån bra dator snart så jag kan börja blogga mera.
sitter här å pluggar, that suxxxx.
måste ju bli klar med svenskan, pjäsen ni vet som jag håller på med
håller på å renskriver den nu, sen måste jag få ner stödord å massa blää.
ska ju berätta den imorrn så, men får väl hoppas de går bra.

ska snart hoppa in i duschen tänkte jag, asså vad skulle man göra utan silvershampoo?
liksom de är ju vääärsta bra :D gör ju så håret inte blir så där fult gult.
måste beställa tid för klipp å färgning av utväxt snart, liksom alltför mycket utväxt är ju inte snyggt!

men iaf, i fredags på apun så fick jag larma lite mer, hihi, å prata engelska med kunder ;o
haha men de gick bra, köpte nya kläder då också :D
wiiiie. fast dock inte så mycket, typ 2 fest, en tunika å en typ klänning, som är jäättekort ;)
men gud så snygg ! hihi, å en annan skön tröjja, allt ska jag ba ha till typ leggings, strumpbyxor, snyggast så ju !
plus igår köpte jag ett par väärsta snygga örhängen (y)

lite senare idag ska jag kolla på hockey :)
så måste nog hoppa in i duschen snart om jag ska hinna, måste ju föna å platta håret å sminka mig med jue,
så behöver ju typ 2 timmar på mig om jag ska hinna allt :o

måste städa mitt rum också.
plus måste slå in pappas present, farsdag idag jue.
å man är väl snäll å omtänksam liksom så klart man ska ge nått ! ;)



nej nu får ni nöja er med detta, skriver mer ikväll så sakna mig inte för mycket nu bara ;)




it´s my life and I do what I do, and if you don´t like it it´s cool, FUCK YOU!
höhöö (;




; xoxo ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0