Nov. 5, 2009

hej hopp g.. grantopp!
jagvet kul jag är.
nyss pluggat lite svenska, ska sammanfatta en hel pjäs av shakespear, babbla om de inför båda klasserna på måndag, dock 5 min bara men iaf 
eller grupper tror jag vi skulle ha, å då ska jag kunna allt utantill, men har bra minne så ;)

såg lite hockey nyss också, sverige vann (: tihi yey!

idag vare skojjjsit på apun, larma är kul :o haha
faktiskt, man har ju 2 st olika larm grejjs, dom kallas honor och hanar.
hanarna har en pigg, honorna ett hål :o haha så kör man ba in dom i varandra ;)

det kommer ju nya kläder varje dag, massa kartonger!
så har sett ut lite som kom idag osv som jag ska köpa imorgon :D
alltid kul med nya kläder liksom ;)

men jätteont i fötterna fick jag, å ont i ryggen :( synd om mig eller vad
men men, kanske ska ta med andra skor imorgon, men vad gör man inte för å se snygg ut liksom ;)
tihiii.

nä nu måste jag nog platta håret så jag kan sova typ 15 min extra imorrn !
plus måla naglarna, mycket jag måste göra kom jag på ;o

så skriver mer typ imorrn, hare gött allesammans !




* xoxo,, '



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0