Nov. 4, 2009

helluh.
blev ett sent inlägg idag, men bättre sent än aldrig ;)
höhö. skolan idag, dög väl. fick tillbaka ett prov vi haft på iv-valet,
å vad fick man då om inte mvg :D wiiiie !

sitter här och är social och lyssnar på musik typ, fast jag egentligen borde plugga lite.
men de orkar man ju verkligen inte göra, spec inte nu ;o haha ;)

asså undra hur många gånger de senaste dagarna man lär kolla i skolkatalogen,
redan gjort de ett antal gånger, kul å se alla jue ;)

imorgon äre uppsala igen som gäller, skojj ska det bli :)
för er som inte vet vart jag är, kan jag tala om för att jag är på den stora gina tricot ;)

kom gärna å hälsa på, plus åker nog runt rimbo hem sen också,
måste vänta en stund där så tackar inte nej till sällskap precis ;)
fnissssssss.


nä ni får nöja er med detta idag, kommer mer imorrn så den som väntar på nått gott.. ;)



~  xoxo, ` §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0