Nov. 30, 2009

Tjaabbaah.
sitter här i bibblan med cet, haha
vi ska typ skriva klart en sak på svenskan om bellman
haha jo för vi är ju klara med allt på engelskan så för har ju engelska
lektion egentligen ;)

imorse så hade vi styrketräning, eller ja från typ 8.50-11.00
asså vi gjorde ju värsta mycket !
först spelade vi basket x2, handboll, fotboll x2
jag gjorde massa mål och blev kallad målkungen jaow ;)
sen gymmade vi. efter det hade vi olika styrke stationer
typ 11 st! fett jobbigt ju sen skulle vi gymma igen !
men vi ska ju va snyggast sen på stranden i thailand ;)

slutar 13.05 idag, fett schönisch

igår så va jag till gymmet, fett naajsit
solade också, så nu e jag brooowniie
sugna på å se vah? ;)

va också typ vääärsta duktig
liksom städade mitt rum as noga, lyfte på varenda liten sak :o
sen möblerade jag om också :)
plus hjälpte pappa å städa massa och bar ut saker
för vi ska göra om i kök och hall
så snyggt kommer de bli ;D

men nu ska vi pyysa vidare ;)



~ xoxo,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0