Nov. 3, 2009

tuddeluuuuhuhu!
är på värsta parteyy humöret, haha.
men får väl vänta till helgen ;)

idag i skolan jobbade jag å cet värsta hårt! shit asså va mycket vi gjorde :o
haha. boka möte med banken, skrev affärsplanen osv. en lärare tyckte vår projektplan va jätte bra, haha de va så kul å höra de för vi skrev den på 5 min ;)
å igår kväll övningskörde jag å hämtade sebbe från träningen, gick as bra :D

ska börja skriva korta inlägg för er skull så blir inge mer nu, tyvärr ;)
å idag känner jag mig så snäll så bjuder på hela 2 bilder från när vi drog ut på krogen förut ;)
dock e inte alla med på bilden, men men.



me, pösis, å becca :)



girls just wanna have fun ;)






~ xoxo;;


Kommentarer
Postat av: KJ

Lika kallt ute ;)

snygging :)

2009-11-03 @ 18:08:20
Postat av: angeliiicah

vad mena du med lika kallt ? (a)

haha, heting ;)

2009-11-03 @ 18:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0