Nov. 28, 2009

Tjuhuuu.
väldig dålig upptadering, i know
väntar ba till min "bloggdator" kommer då lovar jag att de blir mer ;)

kom hem typ nyss, så har ff nu ;) awie
har haft öppethus idag i skolan, 9-13, gick upp kl 6 imorse :s död eller vad

gick bra iaf, sålde några tidningar :)
men esteterna är ju precis bredvid oss
dom spelar och sjunger as högt när dom inte ens kan sjunga!! :s
helt värdelösa. så har cp ont i huvudet nu dom tror dom e bra när dom suger :s

men skällde ut en av esteternas lärare haha de va kuul ;)
sen pratade jag med vår rektor några ggr, han höll ju då med mig såklart!
han köpte en tidning av oss som kompensation ;)

vi säljer ju make up tidningar, från make up store :)
man har väl kontakter liksom ;)
för ENDAST 20 kr, i affären kostar dom liksom 59 kr
så du tjänar ju 30 kr liksom as billigt, köp en vettja? ;)
snyggaste bordet hade vi ju lätt :D

satsa ännu mer på de på julmässan som kommer snart
har fixat så chefen på make up store ska sminka oss då
så hon avbokade alla kurser för vi skulle komma ;)

i onsdags började vi med min styrketräning i 2 h
så har de varje mån å onsdag + gym 3-4 ggr veckan ;)
gymmade ju efter styrketräningen i onsdags
hann dock inte sola :( men de tar jag imorrn man vill ju inte va blek ;)

i torsdags å fredags va ja ju i uppsala, alltid lika skojj
reklamerade mina lackleggings å fick nya
dom mattas ner efter bara nåra ggr vilket e seg men men
nu är dom iaf snygga igen ;)

har upptäckt en blåsa i munnen, wierd. va har angelica gjort? :o ;)

hihi nä nu ska jag väl göra nå annat ;)
me want so bad ;)



undra vilken affär som har den.. ;)


~ xoxo,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0