Nov. 22, 2009

Tjuuhuu !
har inte haft tid till att blogga så mycket, tyvärr
men får väl ta igen det ;)

kom nyss hem, har vart i uppsala och kollat på hockey :)
sen käka vi på restaurang, grekiskt, muums ;)

igår va jag, cet, hennes farsa å 2 till på dif-fbk
och vilka vann då om inte fbk :D wiiiiiieee!
det va fett kuuul, hände ju ett och annat om man säger så ;)
sen efter matchen käka vi på restaurang, kina
så blev andra dagen i rad då för mig idag ;)

torsdags å i fredags va jag på min apu som vanligt :)
gina tricoooot, hihi i fredags kom en av mina lärare på besök
hon köpte lite kläder åså, skulle få hennes strumpbyxor hon köpte om hon inte kunde ha dom ;)

och i onsdags :o
haha vet typ räknar dagarna åt fel håll men blev bäst så nu ;)
då kollade jag på hallsta-rimbo
så 3 st hockey matcher för mig denna vecka
hihi skoojjj äre ju ;D

i onsdags fick vi reda på vilka som får åka till skottland
så en lärare tog in en och en i ett rum
hon sa flera gånger ba jaa ni e ju 8 som vart på intervju
vi skulle ju vilja skicka alla men de kan vi inte..
det är ju bara 4 som får åka...
sen ba och du är en av dom! :D:D:D YEEEY! :D
då blev jag massa glad :*

så hoppas bara vi får stipendier nu så vi kan åka
men tänk, jobba i skottland på ikea i 3 veckor ;) haha
vi ska typ få prova i sverige först
men ändå najs liksom inga lärare eller nått med bara vi 4
själva i 3 heeela veckor, typ dra till england och massa annat ;)

de i Edinburgh vi ska bo och jobba
tänkte visa er vart skottland ligger för er som inte vet ;)

  
kartiiiie                          &    flaggiiiieee



haha, btw ledig imorrn ;) så sköönt !
men hörs senare ikväll, ska göra lite annat nu ;)


~ xoxo `´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0