Nov. 2, 2009

Forget about your girlfriend and meet me at the hotel room.. you can bring your boyfriends (;

tihii, vet nu va de mega länge sen jag bloggade sry!
har ba haft mycket för mig ni vet.
skola idagrå, börja ju med att min iv-vals lärare va sjuk!
åååh, liksom kunde tagit sovmorgon till 10 annars, börjat kl 12, istället för å gå upp vid kl 6 och häcka i skolan!
fett segt.
menmen, skönt med höstlov vare iaf :)
har umgåtts med kompisar, gymmat x2, åkt skridskor x2, denii, här kör man varannan dag ;)
sthlm, osv. har vart i gävle också, åkte dit i lördags,
igår kollade jag på brynäs-färjestad
och FÄRJESTAD <3 vann såklart :D

tänker inte skriva mer nu, ni får mer uppdateringar senare idag kanske,
men en bild bjuder jag på. lite senare ;)



Now gimme that sweet, that nasty, that gushy stuff ;)

* xoxo~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0