Nov. 17, 2009

I like it and I do what I like, and then you do what i like and you like it ;)

  
Idag så kunde jag ju likagärna vart hemma igen
skulle ju börja med idrott första men då är ju läraren förstås sjuk !
sen har vi ju uf hela dagen, så skrev klart min utlandsuppgift som skulle in idag
sen har jag och cetey börjat snacka om hur vi ska ha vår monter osv
men vi kunde inte göra så mycket mer eftersom vi måste fixa en bra logga innnan vi kan göra vår reklam
vi ska ju satsa på snyggaste montern ofc ;)

tog halv 3 bussen hem, nu sitter jag å kollar på mtv å dunkar musik. iiih
just nu äre my super sweet 16
dom borde göra typ my super sweet 18 eller nått, så man kunde va med ;) hihi

ska plugga lite engelska också, skriva ner stödord åså ska ju liksom ha föredrag imorgon
prata muntligt inför grupp i 5 min som vi hade i svenskan förra veckan
har ba läst igenom de 2 ggr, kan typ allt utantill å de är typ fullt med text på hela pappret
har man bäst minne eller vad liksom ;) daaah

å imorrn så får vi nog antagligen reda på vilka som får åka till skottland, späänande!
håll tummarna för mig vaaah ;)



~ xoxo,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0