Nov. 16, 2009

Helluhu.
angelica is back on the track now!
hoppas ni inte saknat mig alltför mycket ;)

körde hem hit till mamma nyss de gick bra :)
idag har jag vart hemma, såå skönt! :)
gick upp vid halv 9 eftersom de va självstudier på iv-valet
så va egentligen tänkt att jag skulle ta 11.20 bussen så jag skulle va inne typ 12.15 för å ha matte vid 12
fast de va typ sista lektionen förra veckan så visste inte riktigt om vi skulle ha de
så då skulle jag bara ha svenska från 13-14.30 typ, men redovisade ju förra veckan så tyckte de va onödigt att åka in för en lektion ;)

men har faktiskt vart duktig, ska göra en utlandsuppgift på iv-valet
den ska va klar imorgon, gjorde typ halva iaf.. (a)
sen orkade jag inge mer :o så får väl skriva klart imorgon i skolan eller nått
har ju ba idrott sen uf hela dagen, ska nog fixa vår reklam åså  till uf sen :)

förra veckan så gymmade jag 4 ggr och solade 2 ;D
de va massa skööönt !
blev lite brunare ju som sagt ;)
har så ont i armarna idag, hade ännu ondare igår
råkade nog ha lite för tungt på en grejj i förr går som jag aldrig gjort förut, sebbe gör den så ville testa jag med
men har märkt att jag blivit starkare ;) hihi



skriver nog mera lite senare ikväll
bjuder på en bild på mig iaf vet ser lite konstig ut men wtf de får ni ta ;)




Meet me half way, right at the boarderline, that´s were i'm gonna wait, for you


~ xoxo,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0