Nov. 11, 2009

Heey.
har nyss haft turism, de är alltid lika skojj! :)
nu har vi uf, cet är inte här idag, så kan ändå inte göra nått.
så ska väl skriva lite på min svenska berättelse tror jag, men den kommer bli så lång!
redan skrivit 3 sidor och har knappt kommit halvvägs ! :s

väntar till typ halv 12, då äre min tur att intervjuas
min turism lärare pratade med mig nyss, vi pratade lite,
hon frågade om det spelar nån roll vem jag åker med, jag ba nej jag vill åka iaf hon ba va kul! :D
plus hon sa att hon håller tummarna för mig! (a) wiiie :D

de e bara typ 10 tjejjer från handel som sökt, å 4 får ju åka så.
hoppas verkligen jag får göra det, men de känns ju bra när hon vill att jag ska få åka så ;)

har engelska sen efter lunch, ska skriva om nån uppfinning sen som jag ska redovisa nästa vecka muntligt.
sen från 14.30-16.40 har jag mitt iv-val, då  jag också har redovisning !
om mitt yrke jag skrivit om. reseledare såklart ;)

gymmade igår också de va skööönt, lite träningsvärk idaga vara. rumpa, biceps å maage
kör ju de stenhårt ;) hihii

nej nu ska jag nog skriva lite på svenskan, bloggar lite senare idag igen kanske.
så vi hörs sen ;)


~ xoxo , `

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0