Nov. 11, 2009

Tjaaah,,
slutade nyss, fick sluta tidigare för hade redovisning sista, vi var bara 3 st så skönt !
några har redan gjort de, dom andra 7 som skulle va där kom inte.
inte för jag har nå emot att prata inför massa folk men iaf, är ju inte blyg direkt ;)

väntar här med bruuur på att pappa ska bli klar, ska åka med honom hem
sen läre ju bli typ gymmet och sola ;)
de e ju såå skönt! :D

men iaf, intervjuen gick bra :)
hoppas verkligen jag får åka!

imorrn å på fredag äre praktik igen :) wiiie
uppsala here I come ;) höhöö
så vet inte om jag hinner blogga nått eller om jag kan då,
men finns ju som sagt på nån av mobilerna ;)


hare brao !



~ * xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0