Nov. 10, 2009

tjaaao !
sitter här i skolan, med my friend ceeetey ;)
vi ska snart pallra oss ner till tha bank, för lite ärenden ;) höhö
snacka med björniii.
(åja vi har vunnit 100 miljarder på lotto)

så senare idag blire väl shopping i massor ;)
nejmen.. kunde ju vart så :o

igår så va jag till gymmet dårååå, plus solade och jag blev lite brownie ;)
ska nog till gymmet idag med, asa sköönt jue.

imorrn så har jag intervju, amaaagad!
vad ska jag göra ? ;) janiii..
nämen de gäller en grej "utomlands" ;)
dvs skottland, 4 från hela handel får chansen att åka dit 3 veckor sen i vår,
so wish me luck !

skulle ju va fett kul å åka dit jue, nån som vill ha en kilt isf ? ;) hähä

nejmen nu ska vi pyyysa vidare, kan hända att jag får in ett inlägg imorrn med.
längta inte ihjäl er bara ;)
`


~ xoxo,, `

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0