Dec. 30, 2009

godmorgon,
för det första, sverige vann med 4-1! awie ;D
åja, jag såg hela och somnade väl typ halv 3..
å gick upp halv 8, 5 timmars sömn! shit
han va klar vi typ halv 9 så somnade då som tur va
annars hade jag ju varit väldigt död
fast va inte ens trött halv 8? ok liksom
visst är morgonpigg åde men jaow

så fick sova 1 h 30 min, dvs vaknade vid 10 å gick upp då
fick sova 6 h 30 min typ iaf
så ska fixa mig lite snart, sen ta bussen till hallsta
ska ju hämta mitt paket å sen gymma, ska bli skönt!
dock e jag fortfarfande halvt förkyld :/ går ju aldrig över typ
men undra om man kanske ska sola också..
snygg inför nyår sådär ;) har ju inte solat på en vecka..




dock inte vårat men, hare bra så länge
så hörs vi senare ;)


~ xoxo,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0