Dec. 25, 2009

Tjabbah,
igår hade jag en riktigt trevlig och skojj dag :)
började med att jag vaknade upp hos mamma
fick en as snygg guldig klocka med blänkande diamanter (stenar) på ;)
och ett tillhörande halsband
sen åkte vi hem till mammas sambos föräldrar en snabbis
sen hem till pappa, å vidare till min farbror
där vi va 12 st pers :)

fick totalt 20 st julklappar igår ;D
asså bara hos min farbor
(då e inte klapparna från mamma inräknade) hihi
fick flytta hemifrån saker (kastruller, skål)
saker till sängen (överkast, stor mysig kudde) så sängen e mer mys nu ;)
massa choklad *; silver shampo
<3
andra bra saker till håret, tights
film, massa massa pengar ;D
3 presentkort, mer smycken :)
å annat, orkar inte skriva mer nu ;)

de dyker nog upp en bild på mig snart
hur jag såg ut igår
så den som väntar på nått gott.. ;)


~ xoxo,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0