Dec. 23, 2009

hejsanhoppsan,
idag gick jag upp väärsta tidigt
eller ja, pappa väckte mig halv 9!!! ;o
visst är både morgon å kväll(natt)människa
men de va liiite väl tidigt när man har lov å allt

så vad vid gymmet kl 10, då de öppnar
började med att sola, fett sköönt!
så fick lite mer färg
;)
sen efter så gymmade jag, å basta lite hihi

så nu här hemma har jag typ fixat lite
skottat igeen, å nu har jag precis målat mina naglar
röööda *; (de e ju julafton imorrn liksom?)
så väntar på att dom ska torka
så då kan man ju passa på å skriva ett inlägg ;)



sen när mamma slutat så kommer hon och hämtar mig
för vi ska ju fira jul där idag :)
undra vad man får...
min parfym jag tänkt beställa från en sida är slut :( buhu
så hoppas den kommer in sen, vill vekligen ha den
aja, ni som inte har skilda föräldrar måste vänta till imorrn å öppna, hihih
jag får öppna bååda dagarna ;D


~ xoxo,


Kommentarer
Postat av: merima

söt blogg! =)

2009-12-23 @ 19:53:47
URL: http://merimaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0